網頁設計關鍵字點擊軟體奇摩知識家貼文軟體SEO點擊軟體

(生活)婚禮照片龍捲風成背景

上週六晚上迦勒和坎卓潘斯在堪薩斯州哈珀縣的鄉間舉行他們的婚禮。但是他們的「我願意」並不是唯一引人注目的事,因為他們婚禮照片的背景有兩個大型的龍捲風。

「我甚至在婚禮開始前就看到龍捲風成形了。我告訴我爸,但他說不用擔心,」迦勒回想道。「我要結婚了,我真的不太在意龍捲風。我告訴坎卓,她說她當下不想聽。」

龍捲風只成了照片的背景,並未對婚禮場地─潘斯家的農場造成具體損害。不過它的確毀了附近另一處農莊。

「我認為是上帝安排這一切的,因為這跟我們兩人的個性一樣。圈地社區很狂野、外放而且有趣,」迦勒說。「這很經典:靴子、牛仔褲、小麥和龍捲風。再沒有比這些更能代表堪薩斯的了,」他媽媽說。

(Life)Tornado Backdrop in Wedding Photos

Caleb and Candra Pence held their wedding ceremony in rural Harper County, Kansas, on Saturday evening. But their I dos werent the only event to draw attention as there were two large tornados in the background of their wedding photos.

"I saw the tornado forming even before the wedding started. I told my dad but he said not to worry about it, Caleb recalled. I was getting married, I really didnt care about the tornado. I told Candra and she said she didnt want to hear about it right now.

The tornado only formed the backdrop for the photos and did no actual harm to the Pence family farm where the ceremony took place. However, it did do damage on a nearby farmstead elsewhere.

"I think God planned for this because it matches both of our personalities. The rodeo community is wild and outgoing and fun, Caleb added. It was very classic: boots, jeans, wheat and tornado. You cant get any better than that for Kansas, said his mother.

 

 

想聽語音請上FunDay

蕃新聞新版 馬上試!